Pagina's

dinsdag 26 maart 2013

Lush Herbalism

Zoals je in mijn shoplog van Utrecht al hebt kunnen zien ben ik bij lush geweest. Ik kocht daar Herbalism. Dit is een soort make-up remover/tonic. Ik ga jullie vandaag dit kruiden goedje laten zien en hoe ik het gebruik leg ik ook uit.

 
Zoals je gewend bent van lush zijn de potjes zwart. Ik vind dit er persoonlijk wel mooi uitzien. Op de bovenkant staat hoe je dit product kan gebruiken.
 
 
Dit zie je als je hem open maakt. Groen spul, het ruikt heerlijk kruidig.



 
Zoveel gebruik ik per keer. Soms iets meer soms iets minder, maar meestal meer.
 
 
Hier heb ik er maar een heel klein beetje water aan toegevoegd. Zoals je ziet is het zo heel korrelig. Ik breng dit ook eerst zo aan op mijn gezicht en laat dit even zitten.


 
Dan neem ik nog een klein stukje Herbalism en doe daar veel water bij. Dit verdeel ik over mijn gezicht waar de andere herbalism( die korrelig was) nog op zit. Hier spoel ik als het ware de rest mee weg. Vervolgens spoel ik alles met lauw warm water weg en dep daarna met een handdoek mijn gezicht droog.
 
 
Mijn potje herbalism kostte € 11,88. Ik ben er heel blij mee en volgens mij kan ik hier heel lang mee doen dus dan vind ik het minder erg om wat meer geld uit te geven aan een product.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten