Pagina's

zondag 31 maart 2013

Nerds.

Als je de naam ziet zal je wel denken, Nerds? Ja er staat echt Nerds. Dit is een Amerikaans snoepje. Je hebt het al even in mijn shoplog voorbij zien komen, maar het leek me wel leuk om er een klein artikeltje over te maken.

 
Dit is de verpakking. Ik heb de smaak wild cherry en watermelon. In de bovenkant zitten twee openingen waar je de verschillende smaken uit kan halen.

 
De groene is watermeloen en de rode is wild cherry.

 
De balletjes zijn heel klein, maar heel zoet. Wel heel lekker maar je moet er niet te veel van in je mond doen. Ik heb dit doosje voor €1,50 bij een Amerikaans winkeltje in Utrecht gekocht. Als ik weer in Utrecht ben ga ik een andere smaak proberen.
 
Ik hoop dat jullie deze kort snoep review leuk vonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten