Pagina's

zondag 7 april 2013

Sephora highlighting compact powder.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen. Deze highlighting powder is prachtig! Ben je benieuwd? Lees dan zeker dit artikel.

 
Dit is het doosje. Ik heb de kleur golden. Er was ook nog Rose, maar deze vond ik net wat beter bij mijn huidskleur passen.
 


 
Ik vind dit patroontje heel leuk. Een soort bloemetje/sneeuwvlokjes.

 
Hier kan je de mooie gouden shimmer glans zien.

 
De swatch. Ik kan hier niet echt iets over vetrellen, behalve dat ik het heel erg mooi vind.



 
Als laatste de gezichts swatch. Het was moeilijk om de kleur en shimmer goed op een foto te zetten, maar hier is het wel aardig gelukt. Een hele mooie/subtiele gouden glans. Mooi voor elke dag.
 
Ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden. Als jij ook een highlighting powder hebt die je me echt kunt aanraden  laat het dan even weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten