Pagina's

dinsdag 2 april 2013

Sephora lipstick nr. 25

Ook dit pareltje hebben jullie in mijn Utrecht shoplog kunnen zien. Dit is mijn Lipstick van sephora. Zijn jullie benieuwd? Lees dan zeker verder!

 
Dit is de huls. Mooi zwart met zilveren letters. Best strak vind ik.

 
Hier onderop staat de kleur. Zoals je in de naam al hebt kunnen zien is dit kleur nummer 25.
 
 

 
Hier zie je de kleur. Alleen lijkt het hier heel paars terwijl deze lipstick meer naar rood nijgt heb ik het idee.

 
De lipstick open. Het is niet een hele grote lipstick, ik vind dit wel fijn, want je kan op deze manier netter werken.

 
De lipstick.

 
De swatch. Een mooie rood/paarse kleur met mooie glitters. De lipstick is best romig dus niet heel makkelijk om aan te brengen, maar hierdoor blijft hij wel heel erg lang zitten. Toen ik hem testte bleef hij zeker 3/4 uur zitten.

 
En als laatste de lipswatch. Dit was de enige foto waar de kleur goed overkwam. Het is niet een hele mooie foto geworden soory daarvoor!
 
Ik hoop dat jullie dit een leuk artikel vonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten